Egy webshop létesítése és beüzemelése csak a kezdet, utána jön a nagy kérdés: hogyan válik széleskörben felkapottá az interneten? Ahhoz, hogy weboldalunk ismert legyen a világhálón, ma már nem tudjuk kikerülni, hogy igénybe vegyük a legnagyobb platformok adta hirdetési lehetőségeket, például a Google-on.
Egy Google hirdetés nagymértékben képes ismertté tenni webáruházunkat, főleg, ha jól be van állítva, és releváns kulcsszavakat tartalmaz. A Google hirdetést nem úgy kell elképzelni pusztán, mint egy tévéreklámot, habár a videókampány keretében ez is meg tud valósulni.
Tekintettel arra, hogy a Google hirdetés nemcsak szöveges alapú lehet, hanem Youtube-on videó, vagy nagy látogatottságú oldalakon Display, banner formátum is, mely plakátszerűen kiemeli hirdetésünket egy megnyitott weboldalon. Az említett szövegalapú hirdetések rend szerint a Google találati listáján foglalnak helyet, jellemzően az első x számú találat között, hiszen a cégek ezért fektetnek be pénzt, hogy közvetítő útján elől jelenhessenek meg egy kereséskor. Ez tehát mondhatni, egy hármas szövetség vagy partnerség, ahol mindhárom fél egymásra van utalva, hogy kimutatható eredmények szülessenek.
A Google hirdetések – ahogy a Facebookon is – tematikájuk, tartalmuk szerint vannak kampányokba sorolva, az ügynökség ezeken belül hozza létre, és a továbbiakban faragja tovább a már aktív, profitorientált hirdetéseket. Minden cég számára egyedileg felmérjük, hogy terméke, tevékenységéből fakadóan, milyen típusú Google hirdetés válhat számára igazán gyümölcsözővé.